جستجو
دسته بندی ها

بهترین کیف پول (والت) ارزهای دیجیتال برای کاربران ایرانی



نظر به اینکه لیست زیر برگردانی از منابع انگلیسی زبان است، لذا مسئولیت بررسی وضعیت تحریم، احتمال مسدود بودن کاربران ایرانی، اطمینان از سلامت سرویس دهی و اعتبارسنجی والت های زیر به عهده‌ی شما می باشد. لذا ضروریست قبل از استفاده از سیستم های زیر به دقت آن ها را مورد بازبینی قرار دهید
در این مقاله سعی شده انواع کیف پول های ارزهای دیجیتال پرطرفدار (بیت کوین ، اتریوم ، کاردانو ، دوج کوین ، ترون و ...) را که ضمن امنیت بالا ، کاربر پسند بودن  و تنوع ارزی ، با کاربران ایرانی مشکلی نداشته باشند را معرفی کنیم

برترین کیف پول های بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال نسخه اندروید

کیف پول های موبایلی برنامه هایی هستند که بر روی موبایل نصب می شوند و بسته به سیستم عامل تلفن همراه ، در اسم های مختلف توسه توسعه دهندگان عرضه میشوند. به دلیل فراگیر شدن استفاده از تلفن همراه در فعالیت های روزمره ، امروزه کیف پولهای تلفن همراه به شدت گسترش پیدا کرده اند.

برای انتخاب کیف پول اندرویدی بیت کوین گزینه‌های بسیار زیادی دارید. کافی است در فروشگاهِ «Google Play Store» کلمه «Bitcoin Wallet» را جستجو کنید تا فهرستی بلند از کیف پول‌های بیت کوین برای شما به نمایش دربیاید.

فراموش نکنید برای انتخاب کیف پول باید به عواملی مانند اعتبار، مقبولیت، امنیت، کاربرپسندبودن و امکان استفاده از آن در کشورهای مختلف توجه کرد. کیف پول‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم از امنیت و مقبولیت زیادی برخوردار هستند، کلیدهای خصوصی را روی خود گوشی ذخیره می‌کنند و خطر تحریم و بلوکه‌شدن ندارند، چون کنترل کلیدهای خصوصی را در اختیار کاربر گذاشته‌اند.

۱- کیف پول تراست (Trust wallet)

کیف پول موبایل تراست بدون اغراق یکی از بهترین کیف پول‌های بیت کوین (به‌خصوص برای کاربران تازه‌کار) است. این کیف پولِ کاملاً رایگان که روی اندروید و iOS عرضه شده است، متعلق به بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، یعنی صرافی بایننس است. با این حال، این نرم‌افزار کلیدهای خصوصی را روی دستگاه کاربر ذخیره می‌کند و به این ترتیب نه بایننس و نه هیچ فرد دیگری به‌جز خود مالک به دارایی‌ها دسترسی نخواهند داشت.

تراست والت که به‌جز بیت کوین از هزاران کوین و توکن دیگر پشتیبانی می‌کند، با بیش از ۱ میلیون نصب و امتیاز ۴.۵ در گوگل پلی، لقب محبوب‌ترین کیف پول ارزهای دیجیتال را از آن خود کرده است.

این کیف پول از تمام قابلیت‌های امنیتی مهم برای یک کیف پول مانند گذرواژه، پین، بک‌آپ، قفل اثرانگشت، قفل چهره (در صورت پشتیبانی گوشی) پشتیبانی می‌کند.

نقاط قوت:

امنیت بالا

رابط کاربری آسان

پشتیبانی از هزاران کوین و توکن

نقاط ضعف:

فقط برای موبایل در دسترس است.

امتیاز گوگل پلی استور: ۴.۵ از ۵

دانلود Trust Wallet


۲-کیف پول اکسودوس ( Exodus Wallet)

کیف پول اکسودوس

امنیت در کنار رابط کاربری جذاب؛ این تعریفی از اکسودوس در چند عبارت بود.

اکسودوس یکی از قدیمی‌ترین کیف پول‌های موجود برای ارزهای دیجیتال است و از سال ۲۰۱۵ تاکنون به کاربران ارزهای دیجیتال خدمت‌رسانی می‌کند. این کیف پول در ابتدا فقط برای کامپیوترهای شخصی در دسترس بود، اما اکنون در دو سیستم‌عامل محبوب موبایل، یعنی اندروید و iOS هم قابل‌نصب است.

علاوه ‌بر پشتیبانی از بیش از ۱۰۰ ارز دیجیتال و توکن، رابط کاربری زیبای اکسودوس در نوع خود بی‌نظیر بوده و استفاده از بیت کوین را برای همه آسان کرده است.

نقاط قوت:

کاربرپسندبودن

پشتیبانی قوی

پشتیبانی از آلت کوین‌ها

نسخه دسکتاپ هم دارد.

نقاط ضعف:

متن‌باز نیست.

امتیاز گوگل پلی: ۴.۶ از ۵

دانلود Exodus

سخن پایانی

کیف پول های اندرویدی بیت کوین روش آسان و امنی را برای ذخیره بیت کوین هستند، به‌ شرطی که یک کیف پول امن و معتبر را انتخاب کنید. تمام کیف پول‌هایی که در این پست معرفی شدند، معتبر و امن هستند، اما از آنجا که کنترل کامل دارایی را به خودتان می‌سپارند، بخش بزرگی از فرایند حفظ امنیت بیت کوین‌های داخل آن برعهده خودتان خواهد بود. برای کاهش ریسک‌ها و خطرات استفاده از کیف پول‌های اندرویدی حتماً موارد زیر را در نظر داشته باشید:

قبل از ذخیره بیت کوین در این کیف پول‌ها، از کیف پول خود بک‌‌آپ بگیرید تا در صورت پاک‌شدن کیف پول، خرابی دستگاه یا هر مشکل دیگری بتوانید مبالغ آن را بازیابی کنید. در صورت نداشتن بک‌آپ دارایی شما برای همیشه از بین می‌رود.

همیشه برای ورود به کیف پول، رمز امنیتی ست کنید و یا در صورت پشتیبانی سخت‌افزاری گوشی همراهتان از امکانات بیومتریک مانند حس‌گر اثر انگشت، برای ورود به نرم‌افزار کیف پول خود استفاده کنید.

نرم‌افزار را از منابع معتبر (وب‌سایت رسمی یا گوگل پلی)‌ دانلود کنید. هرگز به‌صورت مستقیم فایل APK از منابع ناشناس دانلود نکنید.

در هنگام نصب کیف پول از گوگل پلی، به تعداد نصب و نام توسعه‌دهنده آن توجه کنید، چراکه گاهی اوقات نرم‌افزارهای تقلبی با نام کیف پول‌های معتبر در گوگل پلی آپلود می‌شوند. به یاد داشته باشید هر کیف پولی که در گوگل پلی وجود دارد موردتأیید نیست.